Champions League 2026/27
Jeg var for et par år siden til sæsonens første kamp i den polske lige i poznan. Det er noget af en stemning skulle jeg hilse og sige. Aldrig oplevet noget lignende.
Der tager du heldigvis fejl.Ryger vi ud imod Lech har vi såvidt jeg forstår 2 x svære lodtrækninger ift at kvale os. Den klart letteste lodtrækning var at finde i første hug.
Leander skal tage sig sammen.
Øv, det var sgu ikke lige den bedste modstander vi kunne trække. Eneste positive ting jeg kan komme på (udover at det ikke er Røde Stjerne) er at de med en stor hjemmebane, måske bliver noget mere overraskede over forholdene på Temu Park end et mindre hold ville blive.
de går bare amok, der er randers' stadion det går ud over, ikke voresMon de polakker er den slags typer, der tager det ilde op, hvis de bliver kørt ud ad klappen af et overraskelseshold fra en mindre liga? Hmm.....
de går bare amok, der er randers' stadion det går ud over, ikke vores
det kan der selvfølgelig være noget omJeg mener nu nede i Polen, hvor den afgørende kamp skal spilles. Det kan vel ikke udelukkes, at i hvert fald et par håndfulde af deres fans viser sig som halvdårlige tabere.
Ifølge https://kassiesa.net/uefa/seedel2026.html, så seedes EL efter *den laveste rangerede klub fra CL-kval*, dvs os. ("Club-pairs from the 3rd qualifying round of the Champions League are seeded by the lowest ranking of the clubs involved.")
Champions Path følger hele vejen ned til conference league, så vi kan kun møde andre mesterhold. så det skulle i teorien blive nemmere......
Korrekt.Hvis vi taber til Lech og dette så er scenariet for EL Q3, så er chancerne altså stadig ikke helt elendige.
View attachment 7244
Endnu værre!
Mindst 5%, så det vil sige omkring 2.000 billeter, så tænker der bliver langt fra udsolgt. Mit bud er 300-400 som der tager turen til Poznan.Ved nogen, hvor mange billetter vi kan få, når de har så relativt stort et stadion?