Artikler om spillerne og klubben 2026
Så os der sæsonkort til stemning må ikke komme ind, selvom vi ikke har trukket lys?Yes. Må håbe klubben ikke bare flytter dem over på andre afsnit som man gør i brøndby..
JN siger hårde ord omkring tilskuernes opførsel men ifølge dem der plejer at være tilhænger af pyro, er det bare spil for galleriet.
![]()
AGF-boss revser utilstedelig adfærd: Destruktivt for klubben
Jacob Nielsen, der er administrerende direktør i AGF, tager kraftigt afstand fra den adfærd, der har medført, at aarhusianerne har fået en tilskuerstraf samt en bøde på 150.000 kroner.bold.dk
Det er jo slet ikke en diskussion vi har haft før
Det er beskrevet gentagende gange herinde hvorfor romerlyset ikke er til diskussion for ultrakulturen. Og hvorfor bøder ikke kan rokke på det.
.
Baneinvasionen er medregnet i dommen. Bold har af en eller anden grund valgt ikke at inkludere det i deres artikel.Spøjst at baneinvasionen slet ikke bliver nævnt.. Det alene ville jeg synes var nok til at man skulle have en kamp med lukket tribune.. At det lige rammer mod Brøndby, er satme dumt og uheldigt..
Fordi det trods alt koster at have adgangskontrol som var det en lufthavn. Mere end bøderne vil jeg tro. Og man får ikke ændret Ultras kulturen, når nogle almindelig fans, fx. Sture Sandø (blot brugt som et eksempel fordi han offentlig har givet udtryk for Pyro er fedt) også synes det er dragende.Jeg tænker ikke fra pyro folkets side. Jeg tænker fra klubben.
Man kan stoppe det hvis man vil. Ingen adgang før kampen, rigtig kontrol af alle til fan afsnit. Gennemgang af fan område af vagter inden kampen. Registrering og bortvisning, og når hætte gutterne går i gang så er det fat i dem.
Man kan hvad man vil. Var jeg AGF ville jeg ihvertfald gøre mere end man gør i dag.
Derudover synes jeg også, at det klæder vores krænkelsesparate og fintfølende danske samfund, at der findes nogen, der er mere passionerede og engagerede end gennemsnittet. Det er så typisk dansk, at vi udelukkende kigger på lette, håndgribelige argumenter som bødetakster og sanktioner i stedet for at forholde os til, hvad der går tabt, når man reducerer passion, stemning og tribunekultur til et spørgsmål om regneark og bødekvitteringer.
Og helt ærligt: Stadionoplevelsen ville være betydeligt fattigere uden mennesker, der gider lægge den energi, passion og ild i det. Ikke for at lyde selviscenesættende, men spørg jer selv, hvilken fankultur I egentlig ønsker jer."
Jeg er ret sikker på at aight bare citerer Rasmus direkte.I hele smøren forholder du dig slet ikke til, der er et sikkerhedspørgsmål. Vi skal ikke længere tilbage end til kampen mod BIF på Brøndby Stadion hvor fans kom til skade pga. pyro.
Det er muligt, du og ultrafansene synes det er fintfølende at mene, det skal være sikkert og gå til fodbold men så må jeg og andre jo være det (og krænkelsesparat).
Du har ikke læst mit indlæg ordentligt, Martin.I hele smøren forholder du dig slet ikke til, der er et sikkerhedspørgsmål. Vi skal ikke længere tilbage end til kampen mod BIF på Brøndby Stadion hvor fans kom til skade pga. pyro.
Det er muligt, du og ultrafansene synes det er fintfølende at mene, det skal være sikkert og gå til fodbold men så må jeg og andre jo være det (og krænkelsesparat).
De kan vel ikke gøre så meget hvis de kommer fra udlandet. Som jeg forstår det, så snakkede en hel del af dem, som hoppede ind på banen, slet ikke dansk.
Hvad dælen gør AGF? En udsolgt kamp, hvor man enten skal tvangsflytte folk, der har betalt for en fast plads eller droppe et decideret stemningsafsnit.
Der var flere kommentarer til det opslag, med “see you soon, Brothers” eller lignende.. Det er bestemt ikke utænkeligt at nogle af de typer der, havde taget turen til ÅrhusDe kan vel ikke gøre så meget hvis de kommer fra udlandet. Som jeg forstår det, så snakkede en hel del af dem, som hoppede ind på banen, slet ikke dansk.
Og så er jeg godt klar over, at der fra forskellige sider bliver sagt at der ikke var udenlandske “fans” på stemningstribunen, men ærlig talt… come on. Det er da ikke tilfældigt at der i tiden omkring kampen florerede et billede af en gruppe fra Rumænien, som lykønskede AGF-fansenes “kerne” med et eller andet.
Selvom det selvfølgelig er rigtig ærgerligt for dig og andre som ikke var med til det, så håber jeg faktisk, at dem med sæsonkort til stemningen kommer bag i køen. Da det forhåbentlig kan være med til at give et pres fra resten af tribunen fremover, så det ikke sker igen.Så os der sæsonkort til stemning må ikke komme ind, selvom vi ikke har trukket lys?