New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 155K
Jeg er spændt på, hvor mange der står langs ruten eller de fleste står på rådhuset. Håber ikke at det bliver halvtomt langs ruten… Personligt tager jeg familien med og stå langs Ingerslevsboulevard.

Bliver det åben bus?

Jeg har en 4 årig med, men det er for voldsomt inde i byen, så vil vi kunne se noget langs ruten?

Bliver det åben bus?

Jeg har en 4 årig med, men det er for voldsomt inde i byen, så vil vi kunne se noget langs ruten?
Ja, det skulle være åben bus. Tænker også det er bedre langs ruten hvis man har små børn. Skal man stå et sted inde ved rådhuspladsen, som er trygt for mindre børn, er man nok så langt væk, at man reelt ikke kan se noget alligevel.

Ja, det skulle være åben bus. Tænker også det er bedre langs ruten hvis man har små børn. Skal man stå et sted inde ved rådhuspladsen, som er trygt for mindre børn, er man nok så langt væk, at man reelt ikke kan se noget alligevel.

Fedt, læste lige et andet sted at det er åben bus.

Ja prøvede Bispetorv igår, men det var også semi uoverskueligt. Så vi finder et sted på ruten😁

Tænk sig lige hvor mange der mente Jakob Poulsen var undervældende som ny træner i AGF.

Det var da også en præsentation helt nede på jorden som vel næsten kun Carsten Vagn kan gøre det :ROFLMAO: Fantastisk underspillet og med det lange fokus👍

De så glade og forventningsfulde ud, da JP blev præsenteret sidste år.

1779092375656.webp

Nu, 11 måneder senere, kan Jakob Poulsen være fuldstændig ligeglad med spørgsmål og svar. Han bestemmer selv, om han er cheftræner i AGF, når Ceres Park engang slår dørene op.
Sådan er det, når man vinder i armlægning med en af dansk fodbolds naturlove: At titler ikke vindes i Aarhus.
Senest, AGF vandt mesterskabet, var i en tid, hvor man slog ring om en kasse bajere i omklædningsrummet, hvis noget haltede på banen.
Det var en tid før data, analytikere, markedets elastikker, og i de 40 år, der er gået, har AGF i lange perioder været reduceret til en sæbekassebil på fodboldens motorvej.

Man kan nærmest kun elske den mand og måden han agerer på👏

Jeg havde været glad og stolt uanset hvad, men der er respekt for situationen og de andre hold, og det er bare federe at spille noget god fodbold og vinde. Det synes vi heldigvis allesammen. Så det var dejligt.
Det er heldigvis ikke kun mig, der har gjort noget. Der er en hel spillertrup, der har gjort det outstanding. I efteråret var der nogle, der strålede. I foråret var der nogle, der strålede. Der er så mange, der kan fremhæves. Og så har vi vores stab, der har arbejdet stenhårdt. Jeg ved, at jeg har en rolle i det her og er stolt af det, men jeg er ydmyg nok til at sige, at tingene skal gå op i en højere enhed.
Til at starte med fik vi udviklet en spillestil, hvor vi var lidt mere seværdige at se. Det kan man også se i dag. Og så har vi været dygtige til at få en masse spillere til at shine.

Selvfølgelig jagter de ham. Jeg håber bare at Beijmo har mere respekt for klubben, hvilket jeg hælder til at han har. Det bliver udlandet eller AGF.
Jeg frygter bare, at loyalitet er en by i Rusland i moderne fodbold, så man kan nok desværre ikke afskrive muligheden. Jeg håber bare snart på noget afklaring!

Jeg frygter bare, at loyalitet er en by i Rusland i moderne fodbold, så man kan nok desværre ikke afskrive muligheden. Jeg håber bare snart på noget afklaring!
Jeg tror de fleste fans overvurderer hvad loyalitet betyder for spillerne. For mange af dem er det et job, de er ikke vokset op med klubben og har ikke *nødvendigvis* samme sentimentale forhold til den som vi har. Vi er kunder, de er ansatte - selvfølgelig kan og vil de tage imod bedre muligheder uden kvaler.

Jeg tror de fleste fans overvurderer hvad loyalitet betyder for spillerne. For mange af dem er det et job, de er ikke vokset op med klubben og har ikke *nødvendigvis* samme sentimentale forhold til den som vi har. Vi er kunder, de er ansatte - selvfølgelig kan og vil de tage imod bedre muligheder uden kvaler.
Det er helt sikkert bare et job. Men folk skifter heller ikke job “hele tiden” så nogle gange ønsker spillere bare ro i hverdagen.

Aarhus virker til at være kommet under huden på ham. Det kan betyde noget. Men det har helt sikkert noget med løn at gøre.

Derfor tror jeg heller ikke på, at skifter til Herning. Han vil ikke gide gå i Aarhus og spille i FCM. Så tror jeg mere på en lejlighed på Frederiksberg og FCK

Det ændrer jo ikke på, at en fodboldspiller har en relativ kort karriere og derfor, naturligvis, kigger nøje på hvor meget der kan komme ind på kontoen.
Det vil selvfølgelig være en torn i øjet, hvis Beijmo skifter til FCX, men forståeligt.
Det gør imø ikke hans bedrift her mindre.

- Men jeg er jo også bare medløber 😎
Deres karriere som fodboldspiller er relativ kort. Og han er 8 år yngre end Dalsgaard, så kan nok godt se at der trods alt er et par kontrakter i ham endnu. Men der er naturligvis også en indtægtskilde efter fodbold (Graulund tjente 90.000 pr måned hos Viaplay).

Jeg tror dog visse spillere, og her kender jeg ikke Beijmo personligt, har lokationer og situationer de præstere bedre i, og derfor vælger dem til. Det har der været en del eksempler på.

Intet tager hans indflydelse på det her mesterskab fra ham, selv hvis han når at repræsentere Brøndby, FCK og FCM de kommende år. Han er nok bare ikke den første der får en legende trøje.

Mit største håb er, at Kahl forlænger. Jeg tror Beijmo trods alt er lettere at erstatte

Back