Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 37K
@Strudsen og @BRORLORT....han skal vel forbedre sig ift defensive opgaver? Eller hvad er Jeres synpå den del? ( jo, jo han skal dygtiggøre sig yderligere på alle parametre, I know...)

Han er en blanding af Jon Dagur og Emmery.
70% dagur og 30% Emmery.

Han gør på udfordringen hver gang, og har nogle fine 1vs1 færdigheder og fin fart. Kan sætte en mand og komme fri efterfølgende. Det kræver fart.

Han er islænding og generelt kæmper de meget og derfor sammenligningen med Dagur.

Hans færdigheder og teknik er bedre en Dagur, men tættere på Emmery.

Han største udfordring nu er hans størrelse, og mangler nogle kg i muskler.

Jeg troede han først ville rykkes op til sommer, men der har aldrig været tvivl om at han skulle op

Han er en blanding af Jon Dagur og Emmery.
70% dagur og 30% Emmery.

Han gør på udfordringen hver gang, og har nogle fine 1vs1 færdigheder og fin fart. Kan sætte en mand og komme fri efterfølgende. Det kræver fart.

Han er islænding og generelt kæmper de meget og derfor sammenligningen med Dagur.

Hans færdigheder og teknik er bedre en Dagur, men tættere på Emmery.

Han største udfordring nu er hans størrelse, og mangler nogle kg i muskler.

Jeg troede han først ville rykkes op til sommer, men der har aldrig været tvivl om at han skulle op
Lyder som en god blanding. Dagur var fandme en fed spiller!

Allan Hvid har skrevet om den bedste sæsonstart i 30 år.

Først lidt roser til JP og ikke mindst til CV for den modige beslutning.
Han taler ikke ned til spillerne, og selvom corporate udtryk som medarbejderglæde og trivsel måske i sin velkendte form ikke passer ind i et elitemiljø i en fodboldklub, så er jeg sikker på, at det er lige netop det, han har skabt i AGF.
Og må jeg så i den forbindelse ikke også nævne fodbolddirektør Carsten V. Jensen, der ansatte Jakob Poulsen? Der var altså ikke medvind på cykelstien i og omkring Viby i juni måned, da han hentede den unge cheftræner Poulsen. Men det var en modig beslutning, som ingen kan argumentere i mod længere.

Den slags lederskab skal også anerkendes.

1759507862517.webp

Han nævner 3 årsager til succes:
  1. Trivsel (det der moderne noget)
  2. Skadesfri profiler (vi har nu stadig nogle stykker ude)
  3. Et sammentømret mandskab
Den er efter min mening værd at læse 👏

Allan Hvid har interviewet CV. Det er der kommet en ret fin artikel ud af:
Det er måske meget godt at få en sportsdirektør ind, der har set på AGF udefra i mange år - det giver et godt perspektiv på den situation vi befinder os i lige nu.

Viaplay har i det koncept der hedder Før Superligaen en større dækning af AGF fra torsdagstræningen med længere interviews med både JP, Arnstad, Solbakken og Tingager.

Hvor? Pt når jeg søger på det på Viaplay (som jeg låner adgang til), så er der kun 2 afsnit, og seneste er fra 25/9.
Og selvklart handler begge to om BIF i promotion-delen.... Sjovt de ikke selv kan se, at det ikke rimer på at "give hele superligaen en stemme".

Screenshot 2025-10-04 at 13.29.05.webp

Kan se et afsnit nu, som ikke ligger under programmet, men bare i guiden, og igen handler det om BIF :D De kan bare ikke lade være. Ligesom de ikke kan lade være med at vise United, selvom de er bund/midterhold, hvor Arsenal spiller hjemme mod West Ham, som de sidste par gange er endt i meget underholdende kampe mellem de to. Viasat er bare ynkelige.

Og ja, så er AGF også med i den udsendelse her. Tjekker det ud.

Screenshot 2025-10-04 at 13.31.50.webp

Allan Hvid har interviewet CV. Det er der kommet en ret fin artikel ud af:
Det er måske meget godt at få en sportsdirektør ind, der har set på AGF udefra i mange år - det giver et godt perspektiv på den situation vi befinder os i lige nu.

Det du siger, er at chancen for guld er kæmpe stor :LOL: :LOL:

Det er jo dem, der har forstand på det, og der ligger vi lige præcist, hvor vi skal, siger han om chancevurderingen fra landets oddssættere, hvor AGF lige nu tildeles godt 16 procent chance for at vinde guld.

Btw. - denne artikel er også god og læsværdig(y)

Similar content Most view View more
Back