Artikler om spillerne og klubben 2025
Strudsen85
Experienced member
Ja venstre 10’er vil han spilleJeg vil gætte på, at han er venstre kant eller tier i vores nuværende system
Ja venstre 10’er vil han spilleJeg vil gætte på, at han er venstre kant eller tier i vores nuværende system
Den var gratis, da jeg klikkede på den
Jeg tænker han skal spille venstre kant i vores nuværende system.Jeg vil gætte på, at han er venstre kant eller tier i vores nuværende system
Fair nokDen var gratis, da jeg klikkede på denjeg betaler heller ikke…
@Strudsen og @BRORLORT....han skal vel forbedre sig ift defensive opgaver? Eller hvad er Jeres synpå den del? ( jo, jo han skal dygtiggøre sig yderligere på alle parametre, I know...)
Lyder som en god blanding. Dagur var fandme en fed spiller!Han er en blanding af Jon Dagur og Emmery.
70% dagur og 30% Emmery.
Han gør på udfordringen hver gang, og har nogle fine 1vs1 færdigheder og fin fart. Kan sætte en mand og komme fri efterfølgende. Det kræver fart.
Han er islænding og generelt kæmper de meget og derfor sammenligningen med Dagur.
Hans færdigheder og teknik er bedre en Dagur, men tættere på Emmery.
Han største udfordring nu er hans størrelse, og mangler nogle kg i muskler.
Jeg troede han først ville rykkes op til sommer, men der har aldrig været tvivl om at han skulle op
Ja. Når han var god, så var han fed. Men han havde virkelig mærkelige udfald og en heftig attitude i nogle perioder
Han taler ikke ned til spillerne, og selvom corporate udtryk som medarbejderglæde og trivsel måske i sin velkendte form ikke passer ind i et elitemiljø i en fodboldklub, så er jeg sikker på, at det er lige netop det, han har skabt i AGF.
Og må jeg så i den forbindelse ikke også nævne fodbolddirektør Carsten V. Jensen, der ansatte Jakob Poulsen? Der var altså ikke medvind på cykelstien i og omkring Viby i juni måned, da han hentede den unge cheftræner Poulsen. Men det var en modig beslutning, som ingen kan argumentere i mod længere.
Den slags lederskab skal også anerkendes.

Det var klogt. Vi havde ikke en chance!Jeg var også stor fan af Dagur, men jeg har endnu ikke tilgivet hans udvisning imod Larne...
Viaplay har i det koncept der hedder Før Superligaen en større dækning af AGF fra torsdagstræningen med længere interviews med både JP, Arnstad, Solbakken og Tingager.

Kan se at Gyamfi ikke engang kan komme på holdet i Esbjerg. 2 korte indhop er det blevet til.
Allan Hvid har interviewet CV. Det er der kommet en ret fin artikel ud af:
Det er måske meget godt at få en sportsdirektør ind, der har set på AGF udefra i mange år - det giver et godt perspektiv på den situation vi befinder os i lige nu.![]()
Guldspekulationer stopper nu, siger AGF-chef
AGF’s fodboldbolddirektør, Carsten V. Jensen, vil gøre op med fortiden og omverdenens evigt tilbagevendende drillerier om klubbens guldchancer.sport.tv2.dk
Det er jo dem, der har forstand på det, og der ligger vi lige præcist, hvor vi skal, siger han om chancevurderingen fra landets oddssættere, hvor AGF lige nu tildeles godt 16 procent chance for at vinde guld.
|
|
Artikler om spillerne og klubben
|
| S |
Artikler om spillerne og klubben 2021
|
| M |
Artikler om spillerne og klubben 2022
|
| S |
Artikler om spillerne og klubben 2023