Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 37K
Artikler om spillerne og klubben 2025
Jeg har kun set lidt klip med ham men han virker meget rolig og som om der gerne vil/kan spille bolden.

Det lyder spændende hvis man regner med at kunne give ham debut inden jul (tænker ikke det er fan snak sådan som du fremstiller det). Det vil absolut ikke gøre noget, hvis vi får flere alternativer på VCB.

Tænker også det er fint man ikke kaster sådan en ung mand for løverne med det samme. Lige nu virker det som en god indkøring - først et længere prøveophold for at se om kvalitet/mentalitet passer ind, derefter en kontrakt og mulighed for at spille U19. Det giver ham forhåbentlig noget ro til at falde på plads og dermed bedre basis for at præstere.
Spilletid inden jul kan jo i princippet også være 2 minutter i overtiden.

Men nej det er ikke fan snak. Jeg ser alle u19 hjemmekampe, og flere udekampe.
Så man kommer til at få nogle fine relationer.

Men han har en super fin fod og vil meget gerne spille bolden fremad og ind i smårum. God fysik.

Han træner mere med A end med U19

Men hvis (og det tror jeg ikke) han nu går markant ned i niveau, så er det jo genialt med en kort kontrakt 😉
Hvis man henter en spiller på 25 millioner for 15 millioner, og udstyrer ham med en mellemlang kontrakt, fordi man er bange for hans niveau holder som 28 årig. Så tror jeg, at jeg ville have foretrukket vi havde brugt pengene anderledes

Last edited:
Hold op nogle ord der kommer ud af Davids mund i Totalfodbold omkring AGF.

• JP er den bedste til at sætte fase 1 spillet i superligaen
  • Han er (efter sigende) den bedste ude på banen
  • Stemningen var lidt trykket ved ansættelsen
  • Den var til gengæld euforisk da DN spillede træningskamp mod GF i juli
  • Alle var helt oppe i humør og virkede klar
  • Tabte de første kampe selvom de var bedst
  • Har siden været stærke
  • Dødsensfarlige overfor Fc k/m
  • 33 % chance for at blive meste :LOL: (måske lidt på spidsen)

• Har siden været stærke
DN❤️

• Har siden været stærke
Jeg så det ikke, men fedt - specielt med fase 1. Med hans egen position på banen (de sidste 10 år af karrieren), giver det god mening hvis han er rigtig god til at sætte spillet.

Jeg håber for vores videre færd i ligaen, at vi snart begynder, at blive farlige på hjørne og indlægsfrispark igen. Jeg tror efterhånden vi bliver “læst” og i den periode hvor vi arbejder med at løse dét, der håber jeg at vi kan vippe nogle af de kampe der ender lige (f.eks 0.93 vs 0.93 - som mod Sønderjyske) over på vores side, med mål på standarder.

Derudover håber jeg også, at vi får styr på vores straffespark snart. At score på 50% er for lidt, så lige denne liga er. I går kostede det ikke. Men det gjorde det mod Randers og FCM.

Det jeg synes er ekstremt betryggende er, at evnen til at spille rundt mellem Carstensen, Beijmo, Tingager, Hansen, Kahl og Links er så stærk, at vi i perioder kan dræne modstanderne for energi, og lade enkelte spillere længere fremme på banen løbe lidt færre højintensive meter.

Jeg så det ikke, men fedt - specielt med fase 1. Med hans egen position på banen (de sidste 10 år af karrieren), giver det god mening hvis han er rigtig god til at sætte spillet.

Jeg håber for vores videre færd i ligaen, at vi snart begynder, at blive farlige på hjørne og indlægsfrispark igen. Jeg tror efterhånden vi bliver “læst” og i den periode hvor vi arbejder med at løse dét, der håber jeg at vi kan vippe nogle af de kampe der ender lige (f.eks 0.93 vs 0.93 - som mod Sønderjyske) over på vores side, med mål på standarder.

Derudover håber jeg også, at vi får styr på vores straffespark snart. At score på 50% er for lidt, så lige denne liga er. I går kostede det ikke. Men det gjorde det mod Randers og FCM.

Gode betragtninger (y)

Vi skal naturligvis være bedre på straffe - det er nærmest som om vi skal have en oveni hovedet efter PM's meget lange streak:cry:

Tænker også vi bliver mere "læst" men det er som om vi pt. har mange strenge at spille på. Dækker modstanderne hårdere op i bestemte zoner, så bruger vi pladsen i nogle af de andre. Det kører naturligvis ikke helt smurt endnu men det ser ud til JP har løsninger til modstandernes træk.

Det jeg synes er ekstremt betryggende er, at evnen til at spille rundt mellem Carstensen, Beijmo, Tingager, Hansen, Kahl og Links er så stærk, at vi i perioder kan dræne modstanderne for energi, og lade enkelte spillere længere fremme på banen løbe lidt færre højintensive meter.

Ja - det ser godt ud. Jeg glæder mig over midtbanefolkene deltager og har nogle rigtig stærke evner på bolden. Det ser rigtig godt ud når vi flytter bolden rundt og der er ikke rigtig nogen som er bange for at modtage den.

Håber bare ikke vi ender som sidste sæson, hvor spillerne begyndte at se trætte ud i slutningen af efterårssæsonen. Der lignede vi nogen som lige manglede de sidste 5 % energi og det gør alverden ved spillet. Krydser fingre for den fysiske afdeling har styr på den del. En skade eller to kan også hurtigt ændre på udtrykket.

Det gode er, at de vigtigste ikke har, på nært Beijmo.

Tingager, Arnstad, Solbakken, Links, Bech har ikke.

Vil gerne forlænge med Beijmo, Carstensen og PM.

Kahl, Hansen og Jørgensen er fint hvis man lader gå
Kahl er ved at blive en Kevin Diks type ham smider man ikke bare ud med badevandet. Han er en af de første på holdkortet

Noget af et udsagn!! Jeg er glad for Kahl, men hvis Camara på så kort tid vil tage Kahl´ens plads, så siger jeg....wow!
Et par ting.

Jeg tror Kahl har fine muligheder senest til sommer hvor han er kontraktfri.
Jeg tror ikke han forlænger efter 5 år i Aarhus.

2. bundes, eresdivision og Belgien ligger lige for tænker jeg

Ved godt hvad du mener med noget af et udsagn, men lige nu er han den der er tætteste på A holdet i hele ungdommen og nok også det mest indlysende talent, udover 2009’erne eller yngre.

Det er jo et gæt fra min side, men jeg synes det kunne være sjovt at se denne besked til april, og se om jeg har ret.

Men jeg er rimelig sikker på, at når Camara har spillet nogle u og reserve kampe, så får han også debut før jul

Et par ting.

Jeg tror Kahl har fine muligheder senest til sommer hvor han er kontraktfri.
Jeg tror ikke han forlænger efter 5 år i Aarhus.

2. bundes, eresdivision og Belgien ligger lige for tænker jeg

Ved godt hvad du mener med noget af et udsagn, men lige nu er han den der er tætteste på A holdet i hele ungdommen og nok også det mest indlysende talent, udover 2009’erne eller yngre.

Det er jo et gæt fra min side, men jeg synes det kunne være sjovt at se denne besked til april, og se om jeg har ret.

Men jeg er rimelig sikker på, at når Camara har spillet nogle u og reserve kampe, så får han også debut før jul
Aht at få noget ud af investeringen i nye unge spillere håber jeg da, du rammer plet....ja, lad os se!!

Similar content Most view View more
Back