ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025
Jeg er da meget glad for alt den positive og fortjente omtale, vi har fået i denne sæson men det kan også blive lidt for skørt.
Man skulle tro, vi havde kørt FCK ud på røv og albuer. Fortjent sejr men squ ingen magtdemonstration.
Ville du have foretrukket Jøden?Frej har været i TV2 for at snakke om AGF. Er han den mest repræsentative vi kan præstere?
![]()
Stor fornøjelse at få lov at tale om AGF Fodbold hos TV 2 Danmark sammen med den gode Sture Sandø Indledte med et citat af Leonard Cohen: “There is a crack in everything, that’s how light get in”… | Frej Elbæk Schjeldal
Stor fornøjelse at få lov at tale om AGF Fodbold hos TV 2 Danmark sammen med den gode Sture Sandø Indledte med et citat af Leonard Cohen: “There is a crack in everything, that’s how light get in” For ja, vi har levet i 40 års mørke (30 års pokalmørke) og nej tror ikke det nødvendigvis sker...www.linkedin.com
Valid point
Jeg skrev en større opgave på DMJX, hvor jeg brugte Frej. Jeg brugte også Peter Froulund. Man tager generelt de mest eksponerede, for det er nemmest, og der er en automatisk etos i tidligere eksponering. Der er naturligvis indbyggede svagheder i den metode.
Frej har været i TV2 for at snakke om AGF. Er han den mest repræsentative vi kan præstere?
Eller ham den negative der altid sidder et par sæder bag migPå ingen måde, men hvis alternativet er en eller anden overpositiv type, der bekræfter journalisters historie om jubeloptimistiske AGF-fans, så er han et bedre alternativ.
Nu sidder du ikke på C6 vel ?