Samlet set ganske opløftende. Ingen falder igennem (undtaget måske Polle, det er skidt) - og flere fine enkeltpræstationer. 1-1 et fair resultat, så selvom man fornemmer, at Ajax havde et gear eller to ekstra, så kommer det her ikke dårligt igen.
Stefen Tchamche scorede højeste karakter 7,6 sammen med Bertram Traoré i kampen på Fotmob. Han spillede også en stærk kamp - det bliver interessant at følge ham i denne sæson, men det kunne være spændende at se ham helt i front stedet for Serra, der ikke rigtigt viste noget igen i dag.
Fin indsats, hvor jeg personligt syntes Kahl, Abbew gør det rigtig godt, MEM meget dynamisk, og Emmery og Tschamche skal nok blive værd at holde øje med.
Minus, jeg syntes Paddy i sådan en kamp som i dag er et fremmedlegeme, pånær på de defensive dødbolde - Tobias Bach kan ikke forsvarer, jeg stoppede med at tælle hvor mange gange de pissede igennem i venstre side, og det vil være at foretrække at bruge en spiller ude af position på pladsen, såfremt Links ikke blir klar.
Nu skal de mange gode takter tages med over til næste søndag.
Tja, jeg så et stort lys i Gyamfi (på TV) i tiden inden købet hos Hobro. Gyamfi er ung og det er for tidligt at afskrive ham. Hvis det er er salg, så er det på potentialet og er det udlejning da er fremtiden ikke slut hos AGF. Håber det er en stor nok scene til virkeligt at blive testet. Måske er det hele bare en and og Gyamfi sad bare ude med en mindre skade.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.