New posts

Gæt opstillingen Ajax Amsterdam - AGF, træningskamp 12/7-2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 208
  • Views Views: Views 12K
Last edited:
Jeg synes, det var en fin kamp.
Udskifterne holde samme niveau, som dem, de erstatter.

Vi mangler noget på de to pladser bag angriberen. Emmery og Bech viser ikke meget. Tchembe virker faktisk klart mere spændende.
Det jeg så synes jeg Bech screener godt. Presser godt. Holder bl.a en spiller væk ved målet.

Han kan, på en dårlig dag, bidrage med fysik.

Efter i dag, tror jeg Tchamche starter før Emmery næste weekend

Nu har jeg lidt forsinket set kampen færdig

Fin indsats, hvor jeg personligt syntes Kahl, Abbew gør det rigtig godt, MEM meget dynamisk, og Emmery og Tschamche skal nok blive værd at holde øje med.

Minus, jeg syntes Paddy i sådan en kamp som i dag er et fremmedlegeme, pånær på de defensive dødbolde - Tobias Bach kan ikke forsvarer, jeg stoppede med at tælle hvor mange gange de pissede igennem i venstre side, og det vil være at foretrække at bruge en spiller ude af position på pladsen, såfremt Links ikke blir klar.

Nu skal de mange gode takter tages med over til næste søndag.

Og dårligt arbejde af alle de scouts der har været ude at se ham osv.

Hvis der hentes 5-7 spillere i et vindue. Som det vindue han kom i, så har man jo delt spillerne op i mellem sig
Tja, jeg så et stort lys i Gyamfi (på TV) i tiden inden købet hos Hobro. Gyamfi er ung og det er for tidligt at afskrive ham. Hvis det er er salg, så er det på potentialet og er det udlejning da er fremtiden ikke slut hos AGF. Håber det er en stor nok scene til virkeligt at blive testet. Måske er det hele bare en and og Gyamfi sad bare ude med en mindre skade. :unsure:

Latest posts

Back