Superligaen 2025/2026
Jeg har mine øjne stift rettet mod d. 22/7 2025
Jeg har mine øjne stift rettet mod d. 22/7 2025
Jeg tror, at du har skrevet 30/5 2026 forkert
Tid til agurketid, og mindre eller mere relevante emner det næste stykke tid. Og fra Januar, så går spekulationerne igang om SIB henter nyt blod eller skiller sig af med noget nuværende blod.2 måneder og 5 dage til næste ligakamp. Det er dælme lang tid.
Og ingen cykelløb i samme periode. Det er i sandhed en mørk periode vi går ind i...2 måneder og 5 dage til næste ligakamp. Det er dælme lang tid.
Det er agurketid. Alle tråde ender off-topicInden denne tråd også ender udenfor topic, så er den beregnet til næste sæson.
Vi spiller vigtig pokalkamp den 15. december og så er der vel kun 3 uger til vinteropstarten, hele transfercirkusset og diverse træningskampe med interessante eksperimenter. Det hele er ikke så slemt.2 måneder og 5 dage til næste ligakamp. Det er dælme lang tid.
Hvad dælen gør man i sådan en situation?Nu går det jo ikke sådan - men hvis nu FCK skulle leve op til deres seedning i Conference League, så skal de i teorien spille Conf finale dagen før pokalfinalen, som de også har en realistisk chance for at være med i.
Henter popcorn til Neestrups klagesang?
Håber DBU er stædige som altid, så vi møder FCKs U19 hold i finalen.
Det burde i hvert fald fastsættes inden hvad man gør. Semifinalerne i CoL er tre uger før, så det er sent ift at flytte kampen. Måske kunne den flyttes til weekenden og lægges oven i Europa playoff, men et af de to hold kan selvfølgelig også skulle spille pokalfinale.Håber DBU er stædige som altid, så vi møder FCKs U19 hold i finalen.
For mig at se er der da sket vildere ting i fodboldhistorien end at FCK når så langt.. Det er jo altså europæisk fodbolds tredje lag. Det er ikke vildt sandsynligt, men synes da der er en lille risiko for at det sker
Ifølge deres seedning skal de møde Chelsea i finalen.. så længere ude er det altså heller ikke.
Men som de har præsteret indtil videre, ryger de ud senest i kvartfinalen.Ifølge deres seedning skal de møde Chelsea i finalen.. så længere ude er det altså heller ikke.
Han har forhåbentlig mere format end det. Naturligvis skal man ikke spille kamp dagen efter et dansk hold spiller en europæisk finale. Det ville være et gigantisk selvmål, som der ville blive grint af i hele fodboldverdenen. Nu kommer FCK hadet vist til at sløre den logiske tankegangHr. Nielsen vil protestere herfra og til Zanzibar, hvis vi skal møde FCK i pokalfinalen, og de får held til at ændre datoen på grund deres europæiske finalekamp.
|
|
Superligaen 2024/2025
|
|
|
1. Division 2025/2026
|
| S |
Superligaen 2022/23
|
| D |