Hvad er baggrunden for dit brugernavn?

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 57
  • Views Views: Views 2K
Mit er en kombination af at hedde Holme til mellemnavn (er også opvokset i Holme hvorfra navnet eftersigende stammer en del generationer tilbage) - og så en brandert i Les Deux Alpes, hvor jeg af uransagelige årsager fik fortalt jeg var en relativt talentfuld svømmer som barn, hvorfor mine kammerater sarkastisk bemærkede at jeg jo også lignede den svenske svømmer Anders Holmertz (jeg er spinkelt bygget og ligner på ingen måde en svømmer) og så har det hængt ved lige siden som et øgenavn - og brugernavn forskellige steder🤷🏼‍♂️

Jeg har alle dage haft en slags overfladisk sympati for bad guys i fiktion. Ulven vs grisene, Anders vs ungerne, Palpatine vs jedi. Den slags.

Lige i dette tilfælde er det nok mest, fordi figuren både er intelligent og en hystade, og det kunne jeg i høj grad identificere mig med for 25 år siden.

Figuren har med både cigar i munden og klap for øjet et Interessant design imø.

Og så skal der også tilsættes en knivspids "fordi teenager" på den der måde, hvor noget er cool, fordi det bare er cool 😁

Men det er ikke et navn, jeg har brugt andre steder end Fæstningen, MTAC og her.

Di Stefano var en af barndommens helte samme med Puskas, Eusebio og Pelé. Af politiske grunde blev kongeklubben dog skiftet ud med Barcelona, da man blev stor nok til at forstå, hvad for en type Franco var. En tid med militærdiktatorer i Spanien, Portugal og Grækenland og et jerntæppe, der gik ned gennem Europa. Så noget godt er der trods alt sket siden da.

Jeg hedder sjovt nok Martin Hansen men før jeg ændrede mit profilnavn til eget navn brugte jeg mufcdk som var navnet på en hjemmeside, jeg lavede for 30 år siden. Brugte det på Fæstningen og det fik nogen til at se rødt, så jeg beholdte det af ren trods. Bruger mufcdk mange steder. fordi navnet aldrig er taget og har nostalgi over sig.

Ingen vil være sure over det navn mere 😛

Similar content Most view View more
Back